Systerdotter

Idag började jag inte förrän kl 12.30 och därför hann jag med en stund hemma hos min systerdotter Sofia innan dess. Det var väldigt trevligt men allt för längesedan sist! Hon har en mycket charmig liten kille på strax över 1 år och en ny liten bebis i magen. Tyvärr mår hon inte allt för bra stackarn...hon spyr och spyr, jag hoppas verkligen att det ska gå över snart! Men det är väldigt mysigt att det ska komma en liten bebis till! Även om det ger mig liiite panik att min storasysters dotter redan är inne på barn nummer 2 och jag inte ens börjat på barn nr 1.... även om jag tränar för fullt för att veta hur jag ska göra när det verkligen gäller :)

Kommentarer
Postat av: Systerdottern :)

Nejnej, ingen panik! Njuuuuut!! :)

2010-03-26 @ 10:41:38
URL: http://stallakarrsvagensex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0