Skit, skit, skit

Med de orden kan man sammanfatta min helg. Jag mår riktigt skitdåligt! Har haft feber, ont i huvudet, varit såå trött och hängig. I lördagskväll började jag få ont i magen och må illa, till slut spydde jag som en gris. Snacka om att spy, det kom så mycket och med sådan kraft att det pressades upp genom näsan och det kan jag säga, var inte trevligt! Men efter det var det som om jag piggnade till och när jag gick och lade mig lite senare mådde jag nästan bra.

Mådde mycket bättre när jag vaknade i morse efter att ha sovit ganska länge men efter ett tag började det gå utför igen. Idag har jag ingen feber men huvudet gör ont och jag är jätte, jättetrött och känner mig sådär alldeles konstig utan att egentligen kunna sätta fingret på vad det är. Har ingen som helst matlust men försöker få i mig lite även om jag mest mår illa vid tanken....fick i mig två rostade smörgåsar och sedan tog det stopp men mamma har lovat att göra lite mannagröt till mig senare och det hoppas jag att jag kan äta. Kände nyss att jag börjar få ont i magen igen...fy, fy, fy nu vill jag inte vara med längre!!! Blir inget jobb för mig i morgon inte!


Kommentarer
Postat av: maria

Stackare! tycker det låter som en maginfluensa eftersom du har både feber o spyr..... krya på dig vi kan inte ses på tisdag. Lukas e dålig.kram

2010-03-29 @ 15:11:35
URL: http://sockerblomma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0