Deklarationen

Lika spännande varje år. Ska man behöva betala tillbaka eller får man tillbaka? Idag damp den ner i brevlådan hos oss. Jag öppnade den och tittade först om jag skulle få betala eller om jag skulle få tillbaka. Stod tydligt att jag skulle få tillbaka och jag kunde andas ut. Sedan kom det ännu mer intressanta, hur mycket skulle jag få? Jo 11.000 kr, Yes!!! Snacka om att det passar min ekonomi väldigt bra, skönt att kunna betala av ganska så mycket på mina skulder då!!!

Nu gäller det bara att vänta på den norska deklarationen och hoppas att även den innebär pengar tillbaka....

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Shit så nice! Vi tackar Robin Hood för detta! Jag tror inte jag kommer få en krona jag... :(

2010-04-06 @ 09:52:57
URL: http://aboutagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0