Aj, aj

I över en vecka nu har det känts som om jag skulle bli förkyld men förkylningen har inte brutit ut, men just nu känns det som om den faktiskt verkligen är på väg för jag har ont i halsen och så trött att jag knappast vet vad jag heter! Det är lika bra att den bryter ut så att man kan bli frisk istället för att ha den hängandes över sig. Dock blev jag besviken av min onda hals i morse då jag insåg att min kommande Boråshelg var i farozonen men mycket passande fick jag veta att den var framflyttad så jag slipper missa den! :) Så denna helgen ska jag bara slappa om jag inte mirakulöst skulle bli frisk......

Satt och funderade på när jag var sjuk sist och insåg att (peppar, peppar, ta i trä...) att jag bara varit lite dålig en gång sedan jag började jobba på dagis i januari och det är bra jobbat med tanke på alla hemska bakterier som finns i form av bland annat en väldigt envis magsjuka som inte verkar vilja ge sig utan går runt, runt! Jag minns att första gången jag var med i vikariepoolen på dagis så var jag sjuk de första sisådär 9 veckorna...då var jag trött kan jag lova! Barn har verkligen elaka baciller. Men, men, denna gången verkar det gå bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0