Kalasdag

Idag är det först kalas för min lillebror som fyller 24 år hemma hos våra föräldrar. Då blir det smörgås, kex och ostbricka som avslutas med kaffe och tårta, mums! Därefter ska jag på kalas/fest för att fira att min vän Angelika har fyllt 27 år. Där blir det smörgåstårta och vanligt tårta och det ska bli gott! Det kommer alltså bli en del ätande idag.....

Igår jobbade jag på förmidagen och sedan åkte jag in till Angelika i Kungsbacka och vi ägnade dagen åt att handla och fixa maten inför idag. Johanna kom förbi och hjälpte till under eftermiddagen och kvällen och det var riktigt, riktigt kul att umgås bara vi 3 igen( tyvärr saknades Monica!), det var så längesedan!! För er som inte vet så är jag, Angelika, Johanna och Angelika syster Monica barndomsvänner och har i stort sett alltid umgåtts. De sista åren har vi bott lite mer utspritt än förrut, jag i Borås och Oslo, Johanna i Älvängen, Angelika i Kungsbackatrakten och Monica har flängt runt i världen, så det har blivit dåligt med det där att umgås bara vi 4, men jag hoppas det blir ändring på det snart!

Dags att hoppa in i duschen och sedan försöka komma på vad jag ska ge bort Angelika och Ellinors presenter i..hmm?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0