Caroline

Idag har jag umgåtts med en klasskamrat från gymnasiet, Carro från Åsa, och jag tror det var andra eller tredje gången vi träffades sedan gymnasietiden så det var verkligen roligt! Hon bor kvar i Åsa så det är ju väldigt nära om man ska träffas. Vi tog en fika och sedan gick hem en sväng till henne soch hennes kille och sedan hem till hennes föräldrar. Vad mycket man har att prata om när det har gått så lång tid! Det är ju flera år att berätta om och det har ju hänt en hel del sedan sist......

Dagen har varit toppen men nu är jag trött, har huvudvärk och mår lite illa....ska äta lite middag och sedan krypa ner i sängen och se en film!

Kommentarer
Postat av: jannike

Roligt att se vad du tycker:) Personligen hatar jag strumpbyxor på killar, tycker de är lite bnögigt:) hihi.. Men hade jag ingen lust att skriva och provecera med i min blogg:P

Och jag tycker också dom ska få prova klänningar och smink (Anton älskar att sminka sig)Men de är inget jag kommer att köpa och ge försen han ber om de.

Men i allafall så gillar jag din inställing till de hela;)

2010-01-14 @ 08:49:54
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0