Min tand e lös, den e jättelös, och när jag tappat den blir jag en gammal....gubbe?

Min pappa har råkat göra sönder sin tandbrygga så hela den måste bytas. Bryggan är på de 4 (tror jag) främsta tänderna i överkäken. Igår var han hos tandläkaren och plockade loss den trasiga bryggan men den tillfälliga som han ska ha tills den nya är färdig är inte färdig ännu så just nu går han utan...... Jag skrattade gott när han flinade upp sig och han såg ut som en gammal, gammal gubbe utan tänder, en sådan där man kan se på bild ibland :) Som tur är får han nog den tillfälliga på måndag, jag tror det är lite kämpigt att äta ordentligt just nu..

Den lilla notan ser ut att hamna på en sådär 22 000 kr...... Så för fan, var rädd om era tänder, det blir dyrt annars!!!

 
 

Se hela bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0