Ljusa hårstrån?

För 1½ år sedan så bestämde jag mig för att jag skulle ljusa upp mitt hår som jag hade haft i en mörkt brun nyans i ganska så många år. Håret blev mycket ljusare än jag hade haft det på sisådär 20 år sedan. Jag hade svårt att vänja mig vid att vara så ljus även om jag trivdes. Håret var betydligt ljusare då än vad det är nu då jag har fått tillbaka mer av min egen hårfärg. 1 ½ år är ganska så länge och man borde ha vant sig. Eller hur? 
Men trots det så undrar jag fortfarande med jämna mellanrum vem fasen det är som har legat i min säng eller använt min borste och lämnat en massa ljusa hår?  Eller vem som använt min bil och lämnat hår på sätet!
Suck säger jag bara ....... 


Kommentarer
Postat av: Magnus

Hahaha!!!Inte lätt att vara Emma.....kram

2010-02-10 @ 19:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0