Typisk!

Det är tydligen ganska många som har visat intresse för min lägenhet enligt AB Bostäder, vilket är toppen! Men självklart är hon som står först i kön inte intresserad av att i så fall flytta in förrän i december... :(
Så jävla typiskt!! Det är säkert flera av de andra som skulle kunna flytta in oktober och så ska hon ha första tjing på grund av att hon hade mest poäng eller vad det nu var!

När jag pratade med henne sa hon att hon hade fått fredag som sista dag att säga ja eller nej, vilket inte riktigt funkar då jag inte kan visa den förrän tidigast på lördag ( hade visserligen passat mig bra om hon inte fick den men så kan jag ju inte göra tyvärr)så jag fick ringt bostadsbolaget och bett dem flytta fram datumet tills på måndag. Jag vill verkligen att hon ska säga nej och det är ju inte säkert att hon säger ja, alla blir ju inte lika förtjusta i lägenheten som jag blev!!. Men på något sätt lät hon så säker på att hon ville ha den bara att hon ville se den först...och hon visste precis vart den låg så området är tydligen inte nytt för henne.

På måndag ska det göras en besiktning på lägenheten och jag ska lämna mina nycklar till bovärdet. Detta gör att jag ju heller inte kan hyra ut den i 2:a hand dessa två månaderna, om jag nu hade haft lust att ge mig in i det igen. Fast jag vet faktiskt inte hur jag ska klara av 2 månades hyror på 3.513 kr var när jag tjänar runt 4.500 sek och har en del andra räkningar att betala. Ingen aning alls och nu börjar jag få panik........ Trodde att jag skulle få 7 lugna månader här i Norge och inte behöva oror mig så mycket och börja fundera på hur jag ville ha det i framtiden men det har helt sabbats av detta. Synd att jag inte hittade en bättre 2:a hands hyresgäst!

Dags att göra i ordning sig och ta en sväng till butiken och köpa våtservetter då dessa tog slut precis. Petter har redan bärsat (bajsat) 2 gånger idag..... suck...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0