Träningsvideon

Jag bestämde mig för att jag skulle prova den där videon som jag fick med flingorna ( som förresten ska vara Fitness och inte Finess!). Jag bytte om, flyttade lite möbler och satte på datorn. Var beredd på ett skönt träningspass men så blev inte fallet. Det hela slutade med att jag blev totalt frustrerad och slutade och satte mig på cykeln istället! Så svårt det var! De gick väldigt fort fram och det var skitsvårt att hänga med när man bara ser personerna rakt framifrån och inte bakifrån som på ett pass. Man kunde inte sakta ner och be att få stegen visade och förklarade igen och det var några som jag verkligen inte kunde begripa mig på! Så jag gav upp för denna gången men ska försöka ge mig på det igen en dag då jag är piggare och lite mindre hungrig, jag funkar inte riktigt när jag är hungrig tyvärr så det kanske var en dålig ide att göra det precis då jag gjorde det .....

Får helt enkelt ta nya tag en annan dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0