Träning

Har inte tränat på snart 2 veckor! Glömde mina gymnastikskor hos Veronica och Tomas när jag var nere och tömde min lägenhet och utan dem har  jag varken kunnat cykla ( inga andra skor passar och det funkar inte så bra utan) eller gå. Jag har inga andra bra skor att gå i så det har inte blivit några längre eller ansträngande promenader. Med vanliga skor får jag så ont i mina hälsenor, tydligen har inte min hälseneinflammation läkt utan det känns varje gång jag springer eller går en längre sträcka med skor som inte är anpassade till det. Ja jag vet, jag borde ha bättre skor än de jag har men när det gäller skor har jag svårt för att låta bekvämligehten gå före utseendet.....Borde även införskaffa mig ett par gymnastikskor till men har inte haft råd. Men ska ner till Borås nu i helgen och det första jag ska göra är att lägga skorna i väskan!  Sen jädrar ska jag sätta igång med träningen!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0