Stressigt nästa helg

Så, nu har jag precis bokat bussbiljetter hem till Sverige nästa helg. Åker ner på fredag eftermiddag och upp hit igen på måndag eftermiddag. Fick ledigt en dag så jag kunde fixa allting som jag behöver fixa. Kommer ha 3 dagar på mig att packa ner allting, flytta ut och städa lägenheten och förhoppningsvis kan jag få någon från bostadsbolaget att komma och besiktiga lägenheten och så att jag kan lämna alla nycklar och liknande. Sedan är det bara att hålla tummarna för att någon är intresserad av den! Såg att den ligger ute på deras hemsida nu så...... blir tufft om ingen vill ha den och jag måste betala hyra i 2 månader. Har faktiskt ingen aning om hur jag ska lyckas med det!

Det blir stressigt med bara 3 dagar men som tur är har jag ju redan tömt garderoberna i sovrummet och hallen och byrån i sovrummet samt allting i badrummet.Så det är ju en bit på vägen :)

Nu ska jag ringa AB Bostäder och hoppas de har tid på måndag nästa vecka!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Håller tummarna!

2009-09-11 @ 14:40:41
Postat av: Fia

Dumt att jag jobbar i helgen, annars hade jag kunnat hjälpa dej.. Hoppas det går bra ändå!

2009-09-14 @ 21:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0