Snart helg!

När Birthe och Dagfinn kommer hem i eftermiddag är det helg!!! Familjen ska på hyttetur ( hyrt en stuga i helgen och åker tidigt i morgonbitti så jag är ledig och får sovmorgon!!!! Undra vad jag ska hitta på då? Helgen kommer i alla fall gå åt till att vara barnvakt åt grannens tvillingar från kl 14 på lör till cirka kl 14 på söndag. Ska bli skönt med lite extra pengar! Det kommer säkert bli trevligt. Det är 2 söta pojkar och deras mamma Viviann sa att hon skulle fylla upp kylskåpet med en massa gott så det ser jag fram emot :)

Nu har jag en Petter som klättrar över hela mig och som precis trillade ner från soffan ( som tur är fick jag tag i honom och fick lindrat fallet!) så jag ska avsluta här och gå upp och leka en stund och sedan är det dags för en ny promenad, dock blir den nog inte lika lång som den igår. Fast det vet man inte för jag har aldrig gått den vägen innan men den ser bra ut på kartan :)

Hoppas alla får en fin dag i solen ( har ni sol hemma förresten?) för det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0