Saknar er där hemma :(

Idag har jag hemlängtan! Skulle gärna vilja vara hemma på torpet ( hos mamma och pappa) just nu!

Denna tiden i Norge har verkligen sabbat min ekonomi! Jag har fått låna nästav varje månad och värre kommer det bli både denna och nästa månad. Kan tyvärr inte komma undan CSN eller räkningen från Telia, 2 stora räkningar som kommer var tredje månad, gärna samtidigt :( Nu måste jag även betala hyran denna månaden och troligen även nästa månad........FAN!

Jag längar efter att komma hem och förhoppningsvis få ihop en del vikarietimmar på olika ställen så att jag tjänar pengar så att jag kan börja betala av mina skulder. Ska inte göra något som kostar mycket pengar innan jag har fått betala av stora delar av skulderna......

Längtar självklart hem av fler anledningar! Ska faktiskt bli skönt att bo i Frillesås och ha nära till familjen och de vänner som bor där nere. Ska bli skönt att kunna umgås mer spontant än när jag bodde i Borås ( eller här för den delen!). Hemlängtan!

Saknar er allihop....Ingen nämnd, ingen glömd!!

Kommentarer
Postat av: maria

jag saknar dig med och hoppas du kommer och hälsar på snart. längtar tills du bor här igen så vi kan dricka vin och äte gott = sova över här. kram

2009-09-26 @ 08:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0