Plågsamt

Idag var det tufft att sätta sig på cykeln, vart enda tramp gjorde ont i benen!! Men det blev lite lättare efter att kroppen hade blivit varm i alla fall, som tur är. Och det är inte bara benen som gör ont, sadeln är smal och stenhård och trots att jag har satt fast en handduk på den så känns det ordentligt! Men det ska tydligen vara en vanesak så det är väl bara att stå ut så blir det bättre. Fram tills dess får jag sätta mig FÖRSIKTIGT :) Och definitivt inte ha sex!!!!!!! ( inte för att det är någon risk att jag skulle ha det.......suck)

Idag är det onsdag igen, snacka om att veckorna går fort, så det är dags för praktikantträff igen. Ska bli kul att träffa Julia och Elin igen! Hoppas på en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0