Pizza

Jag har planerat att vi ska äta pizza på lördag hemma hos mamma och pappa. Saknar verkligen en god pizza! Pizzorna är i Norge är inte alls goda enligt mig. De har tjock botten, inget gott på och ingen god sås. Inte heller någon sallad :(  Dock har jag inte provat de italienska pizzorna här som tydligen ska vara med tunnare botten, kanske får göra det en dag men pizza här är så dyrt!! SÅ jag hoppas inte att min familj har några andra planer för middag och att jag får igenom mitt önskemål :)

Nu är det dags att hänga upp tvätten och leka med Petter en stund innan han ska sova. Planen är att gå en sväng till en lekplats sen när han har sovit. Skönt att komma ut lite och så går dagen snabbare när man gör något!


Kommentarer
Postat av: Fia

Pizza är gott! Synd att jag jobbar, annars hade jag och Hugge kunnat komma förbi :(

2009-09-18 @ 16:03:22
URL: http://stallakarrsvagensex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0