Överlevarna

Någon mer än jag som sett den nya serien Överlevarna som går på TV4? Dubbelavsnitt i söndags och vanligt avsnitt i måndags. Jag tycker verkligen att det var en bra serie och kommer se fram emot måndagar klockan 21 denna hösten!! Dock är det ett problem, det krockar med Lipstick djungel som börjar 21.30 :( Kommer missa hälften av varje avsnitt, jag som var så glad att jag fick en ny chans att följa den serien då den böjade från början här för 3 veckor sedan!

Tycker det är intressant att se katastrof serier och filmer, får mig alltid att fundera på hur jag skulle klara mig i en sådan situation!

Killarna i Kongo blev precis dömda att betala mer än 41 miljoner USdollar i skadestånd! Undra hur de tänker att dessa killar ska kunna betala detta? De ska ju avrättas..... Och Norge har redan sagt att de inte kommer betala något skadestånd. Detta skulle bekräfta Kongos uppfattning att det är den norska staten som sänt ner killarna för spioneri och mord vilket de säger inte är fallet. Helt galet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0