No more Johnny

Patrick "Johnny" Swayze dog igår 57 år gammal efter en lång kamp mot cancer. Han var grym i Dirty Dancing och jag har totalt tappat räkningen på hur många gånger jag har sett den filmen, den är så bra!!!!!

Familj och vänner är säkert i stor sorg just nu men med tanke på hur länge och hur sjuk han har varit så måste det ha varit en lättnad för honom att äntligen somna in. Har sett bilder på honom för några månader sedan och han var verkligen tunn och sliten och man såg tydligen hur sjuk han var, usch!


Kommentarer
Postat av: Jannike

Eller hur va dom:P De va de första alla sa när dom såg honom:P De va verkligen som om att Anton va en liten kopia:D:D

2009-09-16 @ 09:47:53
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/
Postat av: maria

jag såg säkert den filmen 50 ggr när jag var tonåring. minst. så himla bra och han var sååååå snygg.

2009-09-19 @ 17:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0