Mått

Sedan den 8 september då jag började försöka gå ner i vikt har inget hänt på vågen, absolut ingenting! Men enligt måttbandet har jag minskat 2 cm i midjan, 2 cm över den tjockaste delen av magen och 0,5 cm på höfterna. Detta kanske inte är så väldigt mycket men jag är glad att det har hänt någonting :) Och det har faktiskt inte ens gått en månad ännu. I helgen ska jag som sagt hämta mina gymnastikskor och då börjar träningen igen!

Gäller att inte ge sig utan kämpa på! Denna gången ska jag lyckas :)

Kommentarer
Postat av: Systerdotter

Hallå! Du har möjligtvis inte någon GI-bok liggandes någonstans? Tänkte att jag skulle försöka ge mej på det..?

2009-09-30 @ 13:20:35
URL: http://stallakarrsvagensex.blogg.se/
Postat av: maria

du har varit jätte duktig tycker jag! du hinner inte träffa oss när du är nere antar jag eller? längtar så efter dig.kram

2009-09-30 @ 20:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0