Jag gick, gick och gick

Igår var det så fint väder att jag bestämde mig för att hoppa över cyklingen och ta en ordentlig långpromenad. Vilket passa de utmärkt då Petter vägrade att somna i sin säng när han skulle sova middag. Efter en timme gav jag upp och så lekte vi en stund, åt lunch och sedan lade jag han i vagnen och gick ut. Självklart somnade han efter mindre än 10 minuter! Vi var ute i 2 timmar och det var verkligen skönt!! Solen sken och himmlen var blå :)

På praktikantträffen i går var det poängjakt, som innebar att vi fick en lapp där det stod olika saker som man skulle hitta eller göra. Tex "hur många pelare finns det på slottsbalkongen?", "från vilken hållplats i stan går alla trikkarna 11,12,13 och 17 ifrån? "Fotografera en som jobbar på seveneleven" osv. Allt det man gjorde skulle dokumenteras på bild och minst en av gruppens medlemmar skulle vara med på bilderna. Detta innebar att vi flängde runt på stan i en hisnande fart i nästan 2 timmar. Så där fick jag ännu mer promenad! Hade ont i benen och fötterna när jag gick hem från T-banan igår!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0