Ibland

har man tur! Jag har ett tag funderat på om jag ska köpa någonslags träningsvideo så att jag kan träna lite mer varierat. Men med tank på min ekonomi för tillfället har inte detta varit ett alternativ. Men idag när jag var på RIMI ( påminner om Willys men är mycket mindre) och där kunde man köpa Finess fullkornsflingor och få med en dansvideo på 20 minuter!! ( hade tänkt köpa flingor så det var ju en bra kombination) Har precis skummat igenom den och den verkar vara helt okej. Tanken är att jag ska prova på den i morgon, idag får det räcka med en promenad på 1 och ½ timme. Fortfarande underbart väder och jag och Petter ska nog ta på oss och gå ut en stund till nu på eftermiddagen :)

Kommentarer
Postat av: maria

vad duktig du är. fortsätt så här bra med träningen nu. vilket drömjobb du har som kan träna på arbetstid.kram

2009-09-10 @ 21:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0