Höst!

Nu har verkligen hösten kommit till Oslo!! De sista dagarna har varit soliga med mer eller mindre klarblå himmel, men det har varit kallt! Luften är underbart klar och hösten visar sig från sin bästa sida :) I morse när jag var ute och hämtade tidningen vid 8 tiden var det minus 0,3 grader ute och det var is på bilarna, sista september är verkligen steget in i hösten. Får vi fortsätta med sådant här väder skulle det vara underbart men just nu kan jag faktiskt tänka mig några regniga blåsiga dagar där man med gott samvete kan sitta inne och mysa och börja tända ljusen på kvällen. Dock är det väldigt trist att behöva ta på sig en massa kläder, tycker verkligen inte om att gå i vinterjacka. Halsduken och vantarna kan vara mysiga men inte jackan. Snart börjar det där med att så snart man går in på bussen/t-banan eller i någon butik blir man så varm att man börjar svettas och så får man ta av sig och sedan på sig igen när man ska ut...nej det är inte riktigt min grej det där! Föredrar väder där det räcker att ha på sig en varm kofta och ev halsduk och vantar.

Ikväll dock kommer jag ta på mig en massa kläder för vi ska ut och grilla i en park. Vi i praktikantgruppen ska träffas och ha en sista grillning innan det blir försent. Ska bli gott och jag ser fram emot det men får verkligen inte glömma varma kläder! Detaljer kommer i morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0