Fredag

Nu är det helg och av någon anledning är jag helt slut idag! Beror knappast på att jag har ett slitsamt arbete men sov dåligt i natt så det beror väl på det skulle jag tro. Idag har jag och Petter haft en mysig dag med dammsugning ( han älskar det!), en liten promenad och lite lek på lekplatsen.  Idag satte han samman 2 ord för andra gången! Hittills har han sagt "pappa/mamma ikke" men idag sa han "jakke pappa" också när han lekte med Dagfinns tröja!!

Planerna på en promenad får nog skippas idag, inte en chans att jag orkar ut just nu, skulle vara om jag av någon oförklarlig anledning blir piggare efter middagen men det tror jag inte :) På tal om middag så hoppas jag den blir färdig snart för jag är sååå hungrig! Ätit alldeles för dåligt idag, fanns inget roligt hemma. Bortsett från mitt bröd som jag bakade igår då :) Men man kan inte äta bröd som alla måltider... eller? :)

Är godissugen (beror säkert på hungern) men har köpt vindruvor så jag får nöja mig med det, det är ju också gott! Ikväll blir det middag, film med fanta free appel-pear (så god!)och vindruvor och sedan sängen. Hoppas alla får en trevlig kväll!

Nu började det precis regna ordentligt så jag ska verkligen INTE ut!


Kommentarer
Postat av: Storebror

hmmm.. vindruvor!!...har du glömt vad som händer av vindruvor??:)kram

2009-09-04 @ 23:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0