Fredag :)

Idag är det äntligen fredag och det innebär att jag ska hem till Sverige! Ska bli kul att komma hem över helgen även om det kommer bli en del arbete och stress. Men ser fram emot att träffa delar av familjen igen! Önskar jag hann träffa alla men det gör jag inte denna gången. Dock hoppas jag på att hinna träfa Veronica en snabbis när jag ändå är i Borås, det kanske till och med blir en övernattning hemma hos dem, får se hur det hela ser ut längre fram! Hade varit mysigt :)

Cyklade 70 minuter på träningscykeln igår och det var jobbigt, var totalt genomblöt av svett när jag var färdig. Så ska det vara! Planen för idag är att försöka hinna med i alla fall 45 minuter på cykeln idag när Petter sover. Måste bara hinna packa färdigt inför helgen och torka av alla golven också. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0