Filmkväll

Har precis sagt hej då till Elina, Jessica och Sara som har varit här och tittat på film ikväll. De är alla svenska tjejers som jobbar som barnflickor här och jag har träffat dem via praktikantträffarna på onsdagarna. Vi hade det väldigt trevligt och mysigt och tittade först på Idol och sedan filmen Eagle eye och åt fruktsallad med vaniljyoghurt. De andra åt godis men jag lyckades vara stark nog att låta bli det, men det blev en del över som jag lade i en påse så vi får se hur det blir med den saken....

Filmen var bra men väldigt..ja..konstig. Väldigt skum och jag ska inte försöka mig på att beskriva den men det fick en att tänka lite på det här med att lagra all information på internet, att ha övervakningskameror och liknande överallt. Om man har en tendens till konspirationstankar eller om man är paranoid så är det ingen film för en men annars rekommenderar jag den! Kolla in http://www.imdb.com/title/tt1059786/

Det har varit en bra kväll och jag är nöjd att jag tog intiativet till den :) Nu är det dags att sova så jag orkar med morgondagen! Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0