Duktig

Kände mig duktig igår. Först var jag och Petter ute och gick i 45 min under dagen och sedan tog jag en 1 timme och 40 min lång promenad på kvällen! Det var svårt att komma upp ur soffan ut på en promenad i går kväll för det var grått och trist och det blåste men jag lyckades komma upp, få på mig kläderna och komma ut. Och när jag väl kom ut och hade gått en stund å började det regna! Men när jag väl hade fått upp värmen och takten så kändes det riktigt bra! Luften var så härligt klar och det luktade så gott och vinden var inte alls kall, hur skönt som helst! Men jag var ganska så trött när jag kom hem för jag försökte få in jogging vissa sträckor och det var JOBBIGT, men skönt. I kväll får det nog bli en lite lugnare promenad tror jag, annars kommer mina hälsenor hata mig! Har en hälseneinflammation som jag inte får bukt på. Var hos läkaren för lääängesedan och hon gav mig viss övningar att göra och om det inte blev bättre så skulle jag kontakta sjukgymnast. Det blev lite bättre, men nog mest för att jag ofta använde högklackade skor när jag jobbade på Folksam ( vilket läkaren rekommenderade under läkningsperioden) men när jag går ofta/långt/i platta skor/springer, så gör det ont igen. Får se till att komma till en sjukgymnast när jag kommer hem sedan, vågar inte tänka på vad det kostar här!!

Hade hoppats på att umgås med Elisabeth i kväll men hon och Markus ska sitta och planera sitt bröllop. Så mysigt det låter!! Ska bli riktigt kul att gå på deras bröllop i augusti nästa år! Ska bli intressant att se hur vigseln kommer gå till för de ska ha två präster då båda deras pappor är präster och ska dela på det hela. Det är lång tid att vänta! Men den som väntar på någonting gott....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0