Dödstrött

Jag är så sliten efter helgen! Vet inte när jag senast var så här vansinnigt trött. Har ont i nästan hela kroppen efter allt packande, bärande, städande, putsande och stressande, är bara några få kroppsdelar som är skonade! Är så trött på fysisk och psykist så det är inte klokt! Har tänkt så mycket och stressat upp mig inför allt jag skulle hinna med i helgen att nu när den är över så har all luft gått ur mig. Det som om någon har stuckit hål på mig med en nål!  Petter måste ha tyckt att jag var väldens tråkigaste idag! Ska definitivt bli en tidig kväll idag, längtar redan till sängen. Eller om jag ska vara ärlig så ligger jag redan i sängen :) men jag längtar efter att få sova och hoppas jag mår bättre i morgon :)

Kommentarer
Postat av: Systerdotter

Men nu är det som sagt gjort! Skönt!



Då är ju du uppvärmd och klar inför våran flytt :)

2009-09-22 @ 22:19:02
URL: http://stallakarrsvagensex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0