Cafe

Till slut lyckades jag bestämma mig för att jag skulle ta en sväng ner till Oslo för att gå på kyrkans cafe där jag vet att många praktikanter brukar hänga. Jag gjorde i ordning mig och gick upp för att göra en smörgås att ta med mig och då visade det sig att Dagfinn stod och gräddade våfflor. Så jag bara måste stanna hemma tills det var färdigt och sedan fikade jag med familjen. Mysigt och gott :)

Efter det gick jag till T-banan och åkte ner till stan, en hel del senare än jag hade tänkt. Men också mer mätt än jag hade tänkt! När jag kom ner till cafet så var det väldigt lugnt där och det hade det varit hela dagen. Bortsett från Anna som höll i cafet idag och en kompis till henne så var det bara Åsa och Stina som var där. Blev kvar där i ca 1½ timme och det var väldigt trevligt att bara sitta och prata med andra. Ska nog försöka komma mig ner dit oftare så att jag får ett lite mer socialt liv!

Nu ligger jag i soffan igen och försöker bestämma mig för om jag ska ägna resten av kvällen åt att läsa en bok eller se en film. I boken som jag läser nu har jag precis kommit fram till ett väldigt rått avsnitt och då jag vet att boken är skriven av en man som verkligen har upplevt detta gör att jag mår illa. Frågan är om jag verkligen ska läsa den nu innan det är dags att sova? Har konstiga drömmar som det är!


Kommentarer
Postat av: Systerdotter

Mormor ringde och frågade om vi var intreserade av din soffa.. hon var nog lite orolig för var den skulle förvaras annars.. Om du vill så får du gärna ha den i vårat hus tills vi fått köpt oss något annat.. Tror inte det kommer vara första prio för oss.. och jag tror inte att vi kommer att använda den så mycket heller.. den kommer ju stå i allrummet isåfall, och det är ju inte där vi spenderar den mesta tiden!

Bara ett förslag.. Det är ju synd om den står ute och blir förstörd.. misstänker att den kommer lukta lite unket om den står i bruna huset..



Kram!!

2009-09-29 @ 22:21:56
URL: http://stallakarrsvagensex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0