Arg

Är arg för han som hyr min lägenhet har inte betalat hyran denna månaden!!! Har tjatat på honom varje dag och idag skickade jag även ett mail till hans fru. Det är inte shysst ( ingen aning om hur det stavas) att sätta mig i denna situationen! Hyran har dragits från mitt konto där jag bara hade precis med pengar för denna månadens räkningar ( inte hyran) så det innebär att jag nu har 2 räkningar på 400 respektive 2200 kr som jag inte kan betala och jag vill verkligen INTE behöva låna av någon igen! Är rädd för att jag kommer ha fler skulder när jag kommer härifrån än vad jag hade innan jag åkte :( 

Jag blir så förbannad när någon gör på det viset!!!!!!!!! Jag ska verkligen sluta att lita på folk efter detta!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0