Uppe i sadeln igen

Satt upp på cykeln igen idag och det var jobbigt men skönt! När jag var hemma och flyttade mina saker så hittade Magnus min "gelesadel", har ingen aning om vad det kallas men det är en sak som är fylld med gele och som man sätter på sadeln så det blir mjukare, och det gorde verkligen underverk med sadeln på min cykel. Kan inte säga att det är direkt bekvämt nu heller men mycket bättre! Tog det ganska så lugnt idag med tanke på hur längesedan det var sist, höll på i 40 minuter. Känns dock skönt att ha kommit igång igen. Har haft 2 dåååliga veckor och en mindre bra vecka nu, men nu jävlar är jag igång igen. Det blev förresten en 1 timmes promenad i rask takt med Petter och vagnen igår. Så hittills har jag rört på mig varje dag denna veckan och så ska det fortsätta.

Försöker vara ute och gå varje dag nu när det är så underbart höstväder, man vet ju aldrig hur länge det stannar och det blir regn och rusk igen. Ska hösten vara som nu så får det gärna vaar höst :) Dock kanske det kan vara något mindre kallt, känns lite tidigt för att det ska vaar så kallt. I morse klockan 8 hade vi minus 3,5 grader...brrr det var kallt att hämta tidningen!

Nu ska jag äta något snabbt och sedan ta upp Petter och planen är att vi ska ute och gå en sväng sedan så att vi får lite frisk luft. Sedan ska jag in till stan. Idag är det ingen praktikantträff men vi har bestämt att vi ska träffas ett gäng i alla fall och gå och fika. Ska bli mysigt!

Till dig som sitter inne, ute och njut av det fina vädret!! Men glöm inte att klä på dig ordentligt först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0