Upp och hoppa

Nu är det dags för mig att komma mig upp ur soffan och ta itu med dagen. På schemat idag står en ordentlig promenad, plocka undan nere hos mig, plugga spanska och skön pedikyr innan Elina kommer ikväll för att titta på Idol. Hade tänkt ta en sväng ner till Oslo för att köpa de gummistövlarna som jag hittade häromdagen men insåg att mitt busskort gick ut igår så jag får vänta med det till helgen då Birthe köper ett nytt till mig när hon kommer hem i eftermiddag.

Idag känns det verkligen inte som fredag med tanke på att jag bara har jobbat en dag denna veckan. Med tanke på att jag bara jobbat en dag denna veckan så kändes det svårt att fråga Dagfinn och Birthe om de kunde komma hem tidigare den 13:e så jag kunde hinna med en lite tidigare buss än vanligt men det gick bra. Det är ju inte mitt fel/val att jag inte har jobbat denna veckan. Skönt att slippa komma hem så sent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0