Resa bokad!

Har precis bokat en hemresa i november. Kommer vara hemma på besök från sent den 13:e till kvällen den 15:e november. Kommer ha fullt upp för jag ska hinna med att träffa mamma och pappa, åka en sväng till Karlssons och förhoppningsvis loppisen för jag behöver lite fler svenska böcker, träffa Maria, kolla in Anders och Fias hus och så ska det bli familjekalas. Kommer bli en helg med mycket att göra men jag ser fram emot det!!

Även idag har jag varit ledig. Har ägnat mig åt att i stort sett inte göra någonting, bortsett från att jag var hos Elina och åt lunch och drack te, väldigt mysigt. Promenaden på 45 minuter från henne, via affären, fick bli dagens motion då jag är ganska så slut i benen efter 1 timmes cyklande igår!

Kommer ihåg när jag var yngre och tyckte det var så konstigt och irriterande när vuxna sa att tiden går så fort för det tyckte man ju inte då men det är konstigt hur snabbt dagarna går även om man inte har något inbokat! Skrämmande att märka hur dagarna bara försvinner! Dock innebär det ju att det snabbt kommer vara jul och jag ska flytta hem men jag gillar inte hur de försvinner så, snart kommer jag vara gammal utan att ha märkt hur det gick till! Inte ett dugg förvånad om man en dag vaknar upp och undrar vad som har hänt med ens liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0