Magplask

kommer ni ihåg att jag skrev om att en av bönderna i "jakten på kærligheten" var så fin och verkade så mysig? Nu har säsongen kommit igång så mycket att friarna har flyttat in hos sina bönder och man börjar få en uppfattning om vad det är för folk. Clas som han heter verkar helt ok, dock ej så bra som man fick uppfattning av i början. Tyvärr gjorde han, i mina ögon, ett stort magplask i gårdagens program då man fick se att han rökte inomhus. Om det är något jag avskyr så är det rökning inomhus!!!! Jag tycker det är sjukt äckligt !! Det är upp till var och en om man vill röka i sin bostad eller inte men förvänta er inte att jag kommer dyka upp allt för ofta! Det är hemskt att behöva duscha och tvätta alla kläderna efter att ha varit på besök hemma hos någon! Clas blev plötsligt betydligt mindre attraktiv i mina ögon! 

Någon som håller med? Om rökningen menar jag? Eller någon som tycker det motsatta kanske?

Kommentarer
Postat av: jannike

Ska man röka kan man allt ta och masa sig ut genom dörren och passa på att få i sig lite "frisk" luft också tycker jag allt. Sen stinker de pyton att röka inomhus. Krya på dej din stackare! Kram

2009-10-20 @ 18:30:33
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0