Huvudvärk...

Inget jobb för mig idag :( Trots att jag lade mig redan kl 21 igår så har inte huvudvärken släppt! Jag blir så frustrerad för ligger/står jag bara stilla så gör det inte alls ont och jag tänker att den har gått över. Men så rör jag på mig och då gör det ont igen. En sådan där huvudvärk som ligger och tickar i tinningen och som man tydligt känner i takt med pulslagen...... :(

Det blev därför inget jobb för mig idag och som det ser ut nu kommer jag även missa pizzabakningen med tjejerna i Margaretakyrkan. Ska snart ta mig en sväng ner till butiken och få lite luft och köpa något att knapra på eftersom jag tycker så synd om mig själv idag :) Får bli lite film sedan så att tiden går idag och jag hoppas på att jag har sluppit huvudvärken i morgon!

Kommentarer
Postat av: Systerdotter!

Stackare! Se till att skaffa barn! Sen jag fick Hugge kan jag knappt komma ihåg när jag hade huvudvärk sist.. Jag har hört förr att det visst kan vara så!

Japp, vi är allt hemma då!



Tänkte på dej innan.. Har du möjlighet att vaccinera dej mot svininfluensan nu när du är i Norge?



Kraaaaam! <3

2009-10-21 @ 17:03:02
URL: http://stallakarrsvagensex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0