Heldag med jobb

Idag har det varit en lugn dag, även om jag fortfarande faktiskt jobbar. Dagfinn flög till Amsterdam idag och kommer hem i morogn och Birthe är uteoch äter middag med jobbet. Jag började 07.45 som vanligt i morse och slutar när Birthe kommer hem vid 22 tiden. Dagen har jag ägnat åt att få Petter att sova när jag ville. Vilket inte han ville och därmed vann han den ronden. Men efter lunchen lyckades jag få honom att somna. Det är konstigt det där, det verkar som om de har en radar av något slag., Varje gång som jag av någon anledning vill att han ska sova en viss tid så vill han det inte, men annars är det inga problem att somna. Idag var jag sååå trött och bara längtade till han hade somnat så att jag skulle kunna göra detsamma och när jag väl fick lagt mig i sängen var det så skönt! fick sovit en stund och sedan var jag laddad för den 2 timmars promenade som vi tog i samband med att jag skulle hämta Gustav på Virrevarr som är ett fritids som han går på en gång i veckan och där de är i simhallen och lär sig simma och allt som hör till det. Det är ganska smidigt för de kommer och hämtar upp barnen i skolan när den är slut och sedan får de lära sig simma.

Idag är det första gången som jag har lagt Petter för natten och än så länge har det gått bra men tror han brukar vakna några gånger under kvällen.Mne eftersom jag nu har nämnt att det har gått så bra så kommer det säkert skita sig senare.......  Midag och läxor gick bra med Gustav och nu ska jag fixa kvällsmat och sedan se om jag lyckas få även honom i säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0