Fika på stan

Är precis hemkommen från fikan med de svenska praktikanterna. Det var trevligt att sitta och fika och prata och titta på folket som gick förbi. Dock tog det ett tag innan vi lyckades hitta ett fik som hade öppet efter kl 19.30 och som hade plats för alla oss 10. Till slut hamnade vi på ett fik på "By porten" som är köpcentrat på centralen. Jag förstår inte varför jag köpte en morotskaka för jag var egentligen inte alls sugen och den var alldeles för söt, men ändå åt jag upp den..usch...och så drack jag kakao till......snacka om att jag får anstränga mig i morgon för att bli av med de kalorierna!!

På tal om något helt annat. Idag har jag varit inne på Jannikes blogg minst 4 gånger. Hon ska nämligen föda en liten bebis vilken dag som helst, hon har redan gått över tiden! Jag är så nyfiken på hur det ska gå och vad det blir för något :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0