Levande ljus!

Det absolut bästa med hösten är att mysa med levande ljus! Jag älskar levande ljus!!!!! Det blir en så mysig stämning, det luktar gott och det värmer faktiskt en hel del om man har några stycken. Man kan pynta med dem och ha doftljus som luktar ljuvligt, som sagt älskar ljus. Tänk att sitta en mörk kväll, släcka alla lampor, tända levande ljus, ett glas vin eller en god öl och kanske se en mysig film eller bara sitta och mysa med någon... :) Helt klart det bästa med hösten!

 
(Bild från Google)


Igår var jag som sagt ledig och ägnade dagen åt roliga saker som att städa, tvätta och träna. Hade planer på att åka och köpa mig ett på gummistövlar men det blev inget av det, får ta itu med det en annan dag. På något sätt bara dagen flög förbi. kvällen ägnade jag åt att läsa lite spanska och titta på tv med en massa levande ljus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0