Äntligen musik!

Sedan jag kom hit har jag förbannat det faktum att jag inte har kunnat lyssna på musik ordentligt då jag bara har min dator att spela på och de högtalarna är verkligen inget att skryta med. Jag har ju en DVD spelare att spela på men inga skivor så.... Men nu har jag kommit på den smarta idèn att helt enkelt koppla datorn till tv:n med hjälp av kablarna till DVD spelaren och vips så hade jag bättre högtalare!!! Så nu kan jag äntligen lyssna på musik ordentligt och är sååå nöjd med mig själv just nu!!

Lite synd bara att det tog mig 5 månader att komma på det.... och att jag behövde få idèn från Elisabeth då hon sa att jag borde kunna koppla datorn till tv:n för att kunna se på film då DVD spelaren inte funkade..... Men det där behöver vi ju inte låtsas om, eller hur? :)  

Nu ska jag ta itu med städandet och sedan ska jag gå upp och se om det finns några rester kvar från tacosen som vi hade igår, innan det är dags att börja göra mig iordning för middagen jag ska gå på ikväll. Har blivit hembjuden till Victoria som var med i Nicaragua och det ska verkligen bli mysigt, ser fram emot det!

Ha en riktigt bra lördag alla ni där ute!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0