Trööött i kroppen!

Idag är jag verkligen trött i kroppen, i stort sett i hela kroppen! I tisdags blev det ingen träning alls för jag var jättetrött, igår blev det bara ca 1 timmes lugn promenad med Petter men på kvällen var det dans som gällde på träffen i Margaretakyrkan så då fick jag rört lite mer på mig. Vad kul vi hade! Även om det kanske gick sisådär....... Vi fick lära oss några steg ur Dirty Dancing och Pulp fiction. Jag är väldigt tacksam för att vi inte hade publik! Efter det blev det smörgås och bara slappa och ha det trevligt. 

Idag har det varit kallt och grått ute så det blev ingen promenad, dock cyklade jag 60 minuter idag och jag är död! Ser verkligen fram emot att vila kroppen i helgen!!  Ingen träning, god mat och godis.... en helg att se fram emot!

Har precis packat färdigt och nu ska jag inte röra en fena under resten av kvällen och jag ska tidigt i säng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0