Sverigebesök

Ingen som läser min blogg har kunnat missa att jag ska ner till Sverige i helgen. Allting är packat och står klart i hallen så nu ska jag bara äta lunch, fixa lite mackor till senare i dag, väcka Petter, få i honom lite frukt, leka lite med honom, få på honom och mig utekläder och sedan få ut honom, packning och mig tills strax innan kl 15. Tänkte vi kunde leka ute en stund innan jag ska åka så får han lite frisk luft också. Vå får se hur det går med den planeringen :)

Är så väldigt trött idag, har sovit dåligt den sista veckan. Spelar ingen roll vilken tid jag går och lägger mig, jag bara ligger och vänder och vrir på mig! Jag som aldrig har problem med att somna, vanligtvis somnar jag efter 5 minuter eller så, nu tar det säkert över en halvtimme och jag hatar det. Och när jag väl somnat har jag så konstiga drömmar och så tror jag inte det är sant när klockan ringer på morgonen och får tvinga mig upp. Jag förstår att jag kan ha svårt att somna om jag har mycket att tänka på men det har jag inte och det är inga jobbiga saker som ploppar upp i huvudet på kvällen ..... *gäsp* Men jag hoppas få lite sömn på bussen ner, ska åka med Bus4you och det är ju ganska så bekväma säten där så det ska nog gå bra :)

Hoppas alla får en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0