*snörvel, snörvel*

Idag kände jag mig lite piggare när jag vaknade och tänkte: YES! Dock insåg jag snart att halsen hade börjat göra lite ont och det kliar i den så jag har börjat hosta...suck..Men jag har ingen feber överhuvudtaget så det är jag glad för :) Men som sagt,kände mig ganska pigg när jag låg i soffan och väntade på att Petter skulle vakna. Kl 9 väckte jag honom och efter att frukost med tillhörande ut och inplockning i diskmaskinen och avtorkande av diverse ytor i köket kände jag mig död! Är helt slut trots att jag har tagit tabletter och nu väntar jag bara på att tiden ska gå så jag kan ge Petter lunch och sedan lägga honom. Därefter blir det ryggläge för mig med täcke och kudde i soffan, blir det inte sömn så blir det en film. Men innan dess tänkte jag orka dammsuga och vika tvätten...vi får se hur det blir med det. Skönt att det är fredag i alla fall så jag kan sova i morgon!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Krya på dig!

2009-11-20 @ 16:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0