Slapparlördag!

Idag har verkligen varit en slapp lördag, bortsett från att jag har plockat iordning nere hos mig så har jag inte gjort någonting alls. Har tillbringat större delen av dagen i soffan framför datorn eller tv:n. Såg filmen "Prinsen och jag", har sett den innan och jag skulle väl inte kalla den bra men det är tidsfördriv i alla fall. Vaknade inte förrän kl 12 idag! Somnade visserligen inte förrän kl 2 men ändå! Hade en trevlig kväll med tjejerna samt två pojkvänner hemma hos Caroann ( visst är det ett fint namn?!) igår. En kväll med vin och mycket skratt :) Tog sista vagnen hem och var hemma strax efter 1. Det är ett härligt gäng med tjejer jag träffat här!!

Börjar äntligen känna att förkylningen släppt! Även om jag blir väldigt lätt anfått så fort jag gör någonting fortfarande. PÅ grund av förkylningen har inte motionen blivit riktigt bra denna veckan men 5 timmars promenad har det i alla fall blivit sammanlagt och jag jag har lyckts hålla mig ifrån godis och liknande alla dagar utom igår när vi fick så god chokladglass och pepparkakor hos Caroann. Men jag kan ialla fall säga att jag bara tog lite glass och kände mig nöjd med det! Hoppas på bättre träning nästa vecka, måste utnyttja cykeln som jag har här nu innan jag åker hem :)

Ikväll har Birthe och Dagfinn besök av grannarna Vivian och Per och de har lagat mat under hela dagen och jag ligger nu och väntar på att de ska säga att den är klar så jag kan gå upp och hämta lite :) JAg har varit barnvakt åt grannars 3 barn två gånger tidigare och nu frågade de om jag kunde hjälpa dem med fredag nästa vecka och även lördagen den 19:e. Jag sa så klart ja! Skönt med lite extra pengar, har fått 500 kr per gång innan och 1000 kr extra skulle verkligen inte vara fel :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0