Mått och vikt 091112

Jag har bestämt mig för att inte väga och mäta mig varje vecka utan hålla mig till varannan vecka. Dock kunde jag inte låta bli att göra det i går i alla fall. Här är resultatet:

Vikt: samma som innan. Dock är det en sådan där "vanlig" våg och ingen digital så det är ju svårt att se exakt om det rör sig om under kilot. Fortfarande - 2kg från start

Höfter: - 05 cm, sammanlagt -1,5 cm

Mage: -0,5 cm, sammanlagt - 3,5 cm

Midja: - 1 cm, sammanlagt - 5 cm

Har ännu inte gått ner så att andra kan se det, men jag känner och ser faktiskt lite skillnad själv och det är ju uppmuntrande! Nu kommer en helg utan motion och med god mat och godis och jag ska bara njuta :) Och på måndag tar jag tag i det hela igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0