Inne på dag 12..

utan godis, chips, popcorn, kakor eller glass!!! Det har hittills gått förvånansvärt bra och jag är glad att jag lyckats hittills. Får se hur det går på lördag då vi tjejer ska träffas. Risken finns att det kommer finnas godis och snacks men det är bara att hålla ut. Ska inte dricka något för jag vet att jag slarvar med det så snart jag får alkohol i kroppen, plus att jag vet att om jag blir bakis på söndag då är det svårt att låta bli! Så jag kommer hålla mig till min cola light, som jag förresten har druckit mycket mindre av än vanligt den senaste tiden. *klapp på axeln*

Träningen denna veckan har gått ok hittills. Förrutom cyklingen i onsdags så gick jag även en 40 minuters rask promenad med Petter, skönt att komma ut men var mest en plåga för det blåste fruktansvärt kallt! Sedan gick jag även 20 min rask promenad till t-banen. Dock tog jag en buss hem så jag bara behövde gå ca 200 meter, skönt att slippa i mörkret och kylan. I går blåste det och jag ville inte dra ut Petter så vi höll oss inne. Ha de tänkt gå ut på kvällen men det blev lite rörigt då Birthe var borta och Dagfinn skulle hämta och lämna Gustav på kalas samt att Dagfinn behövde åka iväg en sväng till jobbet innan Birthe kom hem. Så jag sprang mest upp och ner och passade Petter. Dock lyckades jag cykla 30 min, någorlunda lugnt tempo, tillräckligt för att börja svettas och få upp pulsen. Sedan ett antal situps. Så det ser fint ut än så länge! Får se hur det blir idag. Funderar på en promenad med Petter då det inte blåser idag. Hatar verkligen när det blåser och är kallt ute för det blir så väldigt kallt då! Men först ska jag njuta av de 1 ½ timmarna till som Petter sover :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0