Herregud...

så trött jag är idag! Jag sov 12 välbehövliga timmar i natt men nu är jag hur trött som helst igen och ligger i soffan och funderar på om jag ska ta och lägga mig i sängen en stund. Mår mycket bättre idag, förrutom att jag hostar lite. Men som sagt är jag trött, hur trött som helst!

Skulle egentligen varit i kyrkan om 30 för att hjälpa till att breda smörgåsar som ska säljas på julbasaren som är där denna helgen, men jag är alldeles för slut för det. Sa att jag kanske skulle komma förbi en sväng för att kolla läget men just nu känns det inte som om jag har lust att göra iordning mig, sätta mig på bussen i 30 minuter, gå till kyrkan, umgås med folk och åka hem 30 minuter igen. Nej sängen känns mer lockande! I morgon blir det kalas här och jag funderar på att vara med där ett tag och efter det åka in till basaren om jag känner att jag orkar. Vi får se.


Nu blir det nog sängen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0