En salig blandning av bilder

Hinkelpinkel och Makka pakka som Petter fick i födelsedagspresent. Hinkelpinkel har ljud och det är väldigt högt, förstår inte hur det kan ha blivit godkänt!




Pusslet Petter fick av mig i födelsedagspresent. Jag fastnade för färgerna och de söta figurerna när vi var i Danmark i somras.




Då jag har lite hemlängtan lägger jag upp bilder från mina föräldrars hus så ni som inte har varit där kan se hur det ser ut :)




En del av ängen nedanför huset



Så här mystiskt kan det se ut hos mina föräldrar en dag i mars





Mina föräldrars fin ahund Reina som är en blandning mellan Pittbull och Amstaff. Världens finaste och snällaste hund :)


Reina i sin älskade fotölj. Fattar inte hur hon kan tycka det är skönt att försöka få plats i den! I denna ställningen brukar hon snarka ganska gott!



Det här är "hemma" här i Norge. Vi bor längst bort i ett radhus med 4 boenden



Vår ende av huset sett från gräsmattan. Jag har undervåningen


Stolen jag blev förälskad i på en loppis i Veddige. Har inte kunnat släppa tanken på den och nu har mina snälla mamma och pappa köpt den till mig i julklapp! Kommer passa bra ihop med mitt bruna klaffbord som jag också köpt på loppis. Älskar loppis :)



En tomte jag pysslade ihop igår, var en inte allt för bra beskrivning med den och det var pilligt men jag tycker den blev söt!



Ett litet sött hjärta jag gjorde igår. Man har ett frigolithjärta, sedan lägger man ett ganska tunt lager ull på hjärtat och sedan början man "picka" med en nål med en liten, liten hulling på. Efter ett tag ( läs länge!) så tovas ullen och man kan forma den efter hjärtat. Det var tidskrävande men det blir fint :) 








Kommentarer
Postat av: Fia

För en stund sen så var det en gubbe här och ställde in våran ventilation. han bodde i "samma ort som mormor och morfar" och då var jag ju såklart tvungen att berätta att dem också bodde där.

Och så förklarade jag det " i ett litet torp, eller ja, torp är det ju inte, det är ju faktiskt rätt stort, ja en gård kan man säga.. Fast vi kallar det torpet. Det är rött och sådär idylliskt du vet.. Och så skiner alltid solen där!" Jaså där, svarade gubben och skrattade :)

Så roligt att du lagt upp en bild där solen skiner :)

2009-11-27 @ 11:00:18
URL: http://stallakarrsvagensex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0