Eländig, eländig..

är precis vad jag känner mig idag! Jag mådde bra i måndags kväll, vaknade och kände mig lite förkyld och sedan gick det utför under dagen och idag är det ingen höjdare direkt. Ska försöka ta mig igenom dagen men blir jag värre får jag ringa hem Birthe eller Dagfinn lite senare. Än så länge går det bra, Petter sover fortfarande och förhoppningsvis gör han det fram tills kl 9! Kommer bli en lugn dag och vi ska inte gå utanför dörren, får räcka med gårdagens promenad. Så jag antar att det idag får bli att läsa böcker, kanske sätta på någon film ( han tittar ganska koncentrerat vissa stunder) och måla. Middagsvilan får gå till på samma sätt som igår. JAg tog med Petters täcke och kudde och så gick vi ner till mig och han fick sova i min säng med mig. Gud så skönt jag sov! Ett riktigt sömnmedel att höra honom ligga och sussa jämte mig! Jag har provat att ha honom i sin egen säng och så lägger jag mig nere hos mig och har med babywatchen ( hur det nu stavas) men av någon anlednig kan jag inte slappna av då ocg drömmer en massa konstiga drömmar om att Petter står och gråter och ropar på mig och jag inte hör honom för att babywatchen inte fungerar. Så att ha honom jämte mig var en bra lösning, får definitivt bli så senare idag :)

Har precis tagit en tablett och väntar på att den ska börja fungera så att jag kan må som en människa igen. Hoppas alla ni andra där ute mår betydligt bättre än mig!


Kommentarer
Postat av: maria

Låter jättemysigt att ligga brevid varandra och snusa lite. Mys! krya på dig. Har också lite ont i halsen men det verkar inte bli nåt mer. (taiträknackknack)

2009-11-19 @ 16:01:30
URL: http://sockerblomma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0