Dröm..

Inatt hade jag en så konstig dröm. Jag drömde att jag letade efter en stuga att hyra i Frillesås trakten och hade hittat en som jag var och tittade på. Större delen av insidan var klädd i furu, vilket jag tycker är riktigt fult, men jag kände ändå att det var bättre än inget. I drömmen tittade jag på stugan från utsidan och jag vet vilken stuga det var jag drömde om, eller ja, den såg inte ut som den verkliga men placeringen är den samma. Det är en sommarstuga i närheten av mina föräldrar. Han som hyrde ut den skulle ha 2.500 kr i månaden och sa att tyvärr hade de ingen vanlig vattentoalett men jag tänkte att det var ok med tanke på att jag är uppvuxen med mulltoa. Tydligen skulle det vara någon slags kemisktoalett. Finns det något sådant eller var det bara i min dröm? I alla fall, jag skulle gå in på toaletten och det första jag ser är ett bubbelbad, fullt bubblande. Inredningen på toaletten är helt ny, massa kakel och jag blir överlycklig för badet. 2,500 kr för detta är inte helt fel! Jag går längre in på toaletten och snacka om att jag blir förvånad när jag ser att det finns en pool och en ganska så stor rutschkana längre in! Toaletten är gigantisk. Jag blir överlycklig, dock inte särskilt förvånad ändå utan det hela känns ganska troligt, men jag inser att jag nog kommer få lägga runbt 1000 kr i månaden på el för allt detta.

Hur kan man drömma att den lilla sommarstugan utan vanlig toalett som man funderar på att hyra även har en gigantisk toalett med bubbelbad, pool och ruschkana? Och fortfarande till en hyra på 2.500 kr? Varifrån får man allting?  Jag vet att drömmar är ihopkok av alla intryck under dagen och hjärnans sätt att bearbeta allting, men hur i hela friden får den ihop så konstiga drömmar?  Min fantasi under nätterna är betydligt bättre än den under dagen!!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Nää du.. man slutar aldrig att förvånas över konstiga drömmar!! ;) Men visst hade det varit underbart om drömmen visade sig vara sann??=) Skulle jag lätt komma och besöka dig och få bada pool och åka rutschkana samtidigt!! hehe Vi får höras av sen när du är hemma vid jul, så kanske vi kan hinna ses en dag iaf!! Ha det bäst!! Kraaam!!!

2009-11-11 @ 13:39:31
Postat av: Magnus

jodå! kemtoa finns:) syns till helgen! kram

2009-11-11 @ 20:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0