Det går inte ann....

att vara så här lat som jag om man vill gå ner i vikt! Man kan inte ligga på sin f*ta röv i soffan och tycka att det är för mörkt och kallt att gå ut och gå en promenad. Det är bara att bita ihop och komma sig ut!! Var ute en sväng i går kväll och fick sett att trots att det ser mörkt ut inneifrån så är det inte så mörkt eftersom det är gatulampor och hus överallt här, man måste inte välja att gå just u skogen vid den tiden. Så nu har jag inga undanflikter,det är bara att ta på sig reflexerna ( för säkerhetsskull) klä sig efter väder och ge sig ut!

Den enda motionen jag hade igår var 2x20 min rask promenad, inte så bra men bättre än inget ialla fall! Idag är planen att cykla 1 timme när Petter sover och sedan försöka komma ut på en promenad med honom i eftermiddag, får hoppas det inte börjar regna. Hade tänkt gå ut nu på förmiddagen men innan jag var färdig med allting så blev det försent då Petter snart ska ha lunch och sovtid så det får bli sen.

Ikväll ska det bli tacos i Margaretakyrkan och det ska bli så gott och trevligt, det ser jag fram emot :)
Nu ska jag ta hand om lilleman som sitter här bredvid mig och ritar, problemet är bara att han tycker det är roligare att sticka upp pennan i näsan än att använda den på pappret :) Han har en tendens till att stoppa upp allt han kan i näsan, skulle inte förvåna mig om det kommer fastna någonting där en dag!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Snormarinad är fin fina grejer! Min plutt smakar på allt.. ALLT! Nån dag lär han sig en läxa där oxå antar jag!

2009-11-05 @ 09:07:35
URL: http://aboutagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0