Depp!

Jag brukar sällan vara deppig av mig men i går kände jag mig verkligen nere och jag vet inte varför. Skulle ju varit på dest i lördags men hoppade över det och så skulle jag fika i Oslo på söndagen men kände det var dumt att riskera något även om jag mådde bra så jag stannade hemma. Hela lördagen gick åt till att titta på filmer och söndagen gick åt till att läsa ut en bok på 400 sidor..... och tycka synd om mig själv helt utan anledning! Men jag är på bättre humör idag och är äntligen tillbaka på jobb igen. Som det ser ut nu mår Petter bra och verkar inte haft några problem med svininfluensan. Han borde verkligen ha mått sämre....men jag är såååå glad för att han inte har gjort det!! Min lilla pojke :)

Idag började jag veckans motion med 50 minuter på cyklen och sedan några situps ( som jag brukar) och det var skönt. Snacka om perfekt att kunna träna under arbetstid!!!

Idag är dag 8 utan godis, glass, chips, kakor, popcorn mm :) Stolt över mig sjäv!  Har 10 dagar utan likande framför mig innan jag får äta igen. Lovat mig själv att jag får äta helgen 13-14-15 november när jag är hemma på besök, ska på kalas och ska åka buss fram och tillbaka . Gillar att ha med godis då, blir mindre åksjuk om jag har någonting att tugga på. Och så är det så ju GOTT!!!

Kommentarer
Postat av: jannike

Ja de är jätte skönt. Tack så mycket, hade ju redan de som namn med Anton. Men då va de ett tvärt nej från Kalle. Men nu va de inte alls så negativt. roligt tycker jag. vet precis vad du menar om rubrikerna! de är jätte svårt:) du måste höra av dej när du är hemma. krya på dej. kram på dej.

2009-11-02 @ 18:30:44
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0